پرنده چوبی

پرنده چوبی

شفاف‌سازی

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۳۹ ب.ظ

توی نوشته قبلی یه همچین حسی ایجاد میشه انگار میگم زندگی اونقدرام قدر و قیمتی نداره و کتاب خوندن و فعالیت‌های مشابه، فایده‌ای نداره.

خب من با وجود چیزایی که توی پست قبل نوشتم، همچنان حریصانه کتاب میخونم. توی فاصله همین متن با متن قبلی دو تا کتاب جدید شروع کردم و سه تا کتاب جدید خریدم و یه کتاب جدید به لیست خریدای آینده‌ اضافه کردم. حرف من توی پست قبل که خیلی شفاف نبود، اینه که چجوری میشه از دل این قبیل کارا فایده و اثری پیدا کرد واسه آینده بعد از ما، واسه زندگی بشری، آینده دور، آیندگان، جهان. این چیزا داره به من و زندگیم اضافه میکنه، قطعا اینکارو انجام میده. اما مگه فقط خوب از کار درآوردن زندگی خودم مهمه!؟ من میخوام چرخه تکرارشونده بیهودگی های بشریت با کاری که انجام میدم کند بشه یا متوقف بشه. نمیدونم چجوری بگم اما دغدغه ام اینه چجوری میشه فایده اینطور کارهارو به آینده منتقل کرد، آینده بعد از من. چجوری میشه آینده رو از اثربخشی سرشار کرد. خیلی مسخره اس اگه همه چی درباره پیشرفت من و زندگی من باشه. خیلی مسخره اس اگه بشر با همه خوبی ها و بدی هاش فقط تکرار بشه. باید همه چیز در خدمت تغییر و هدف کلی تری باشه. دیگه نمیدونم متوجه منظورم شدین یا نه. بذارین امیدوار باشم که شدین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۷
طاهره نیک مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی